sobota, 2 listopada 2013

O mnie

Pierwszy raz stanęłam za fotelem fryzjerskim 20 lat temu. Od tamtej pory jest to moja pasja.
Stylizacja włosów to dla mnie współczesna forma nowoczesnej sztuki będąca połączeniem pasji, fantazji i techniki.
Zaczęłam pracować dla małego zakładu fryzjerskiego, potem dla dużej sieci salonów. Kiedy zdobyłam wierną rzeszę klientów, którzy wracali do mnie, przyszedł czas na własny salon. Miałam obawy, czy to dobry pomysł - miałam pewną pracę, stałą pensję - ale okazała się że decyzja była słuszna. Klienci, którzy mnie znali, przyszli do mnie i zaczęli przyprowadzać rodzinę i znajomych. Ich zadowolenie i to, że byłam polecana, było dla mnie olbrzymią satysfakcją.
Początki działalności to ogrom pracy związany ze zdobyciem klientów i ustaleniem świadczonych usług. Skupiłam się na podstawowych usługach, obcinanie, farbowanie itp.
Z czasem zaczęłam wprowadzać usługi dodatkowe, koloryzacja, balejaże, prostowanie a także fryzury na specjalne okazje - śluby, imprezy sylwestrowe. Oferuję także barwienie henną, regulacje brwi, saunę parową, zabiegi pielęgnacyjne na dłonie, stopy i twarz oraz stylizację paznokci. W ofercie także jest depilacja woskiem.

Oczywiście wszystkie usługi są świadczone z dojazdem do klienta. (Nie dotyczy wosku)
Serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz